Inloggning till hemsidan
Läs här hur du skapar en inloggning till hemsidan, Skapa inloggning.
Styrelsen
Om du vill komma i kontakt med styrelsen går det bra att maila oss på:
Observera dock att denna adress inte är till för felanmälan, se rubrikerna nedan.
Valberedningen
Felanmälan boendet
Alla frågor som gäller lägenheten, tvättstugor, nycklar, yttre/inremiljön etcgörs via formuläret Skicka in ärende. Hittas under rubriken "Skicka in ärende" vid din profil.
För att kunna göra en felanmälan måste man ha skapat en inlogging till hemsidan, Skapa Inloggning
Månadsavgifter, avier, p-platser & förråd och andrahandsuthyrning
Frågor gällande månadsavgifter ska skickas till vår förvaltare HSB via
MittHSB under rubriken Ärenden & felanmälan
Alla ärenden om parkeringsplatser och förråd ska skickas till vår förvaltare HSB via
MittHSB under rubriken Ärenden & felanmälan, klicka vidare till Ärenden hos Kund- och Medlemsservice
Ärenden gällande andrahandsuthyrning, fyll i blanketten på
MittHSB under rubriken Min Bostad, klicka vidare till Uthyrning i andra hand
Se här för instruktioner vilka uppgifter som ska finnas med.
HSB Kund- och medlemssupport Tel. 010-442 11 00
Mån-Fre kl 08:00-16:00
www.hsb.se/stockholm/kontakt
Expeditionen
Adress: Mårdstigen 1, 17075 Solna
Expeditonen är bemannad helgfria måndagar 08:00 - 09:00 av vår förvaltare Anders Lundqvist
Telefon: 079-102 71 23
Telefontider: vardagar 8:00 - 12:00
Övrig tid telefonsvarare.
Orgnr: 715200-0126
Internet
Felanmälan och supportfrågor ska göras till vår bredbandsleverantör Bahnhof.
Man kan även ringa deras telefonsupport: 010-510 00 00
Se även dokumentet: Hjälp Felsökning Bredband
Man kan byta namnet på modemet från Bahnhof genom att följa instruktionerna på deras hemsida
https://bahnhof.se/privat/kundservice/
Se under rubriken WiFi och Hur byter jag namn och lösenord på mitt WiFi-nätverk?
TV
Föreningen har Tele2s grundutbud via kabel-TV-kontakten i väggen.
För support gå till https://www.tele2.se/kundservice/tv-och-play
Man kan även streama programmen på datorn och i telefonen via deras app eller genom att logga in på https://www.tele2play.se
Om du inte har ett aktiverat konto kan man aktiver den på deras hemsida eller genom att ringa deras support på 90222.
Akuta fel
Akuta ärenden som inte kan vänta vardagar 16.00 - 07.00 och helger
Jourmontör 08-657 77 00
Montören kontaktar styrelsen i mån av möjlighet, men kontakt kan innebära servicekostnader för den boende
Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall Ring 112