Allmän information:

Om det är någon som fortfarande inte har fått igång internet och har provat att följa guiden nedan men inte får upp välkomstsidan skicka ett mail till styrelsen@brfbergshamra.se eller be en granne skicka ett mail åt er om ni inte har alternativ access till internet, t.ex via mobilen.

Om ni ser Välkomstsidan (Se nedan) när ni försöker ansluta med ert bredband men det står att ert personnummer redan är registrerat och ni har porterat ert telefonnummer så kommer användarnamnet och lösenordet att skickas via epost eller brev. Har ni inte porterat ert telefonnummer och inte har fått ett användarnamn och lösenord tidigare av Bahnhof måste ni ringa Bahnhofs support på telefon 010-510 00 00 

Planerat Servicearbete i Bahnhofs nät vilket betyder att föreningen blir utan internet 2018-09-25 mellan kl 00:01 till kl 06:00 

Om du upplever dålig hastighet eller ostabil anslutning:

Styrelsen har tagit fram ett felsökningsdokument för att hjälpa dem som upplever problem detta dokument går att hitta HÄR